måndag 9 september 2013

Underbar helg.

Vill passa på att tacka mina kokkisar för en riktigt trevlig och bra helg.

Styrelsemötet hölls ute på verandan samtidigt som vi avnjöt god grillad mat.

Vi fick med alla punkter på ordningen tror jag. Skålades friskt gjordes det med. 

Det blev några
-stoppa en pinne i brasan
-nile city 105, 6
-En boppe däääääär! En boppe dää
- bomeraaang!
-sjukt lokal lokaltv
-ser du han står och vickar på höften.
-FÅR JAG INTE DANSA ELLER?
-Nu tar vi en redbull och vodka...... det är är melas favorit......
-den enda spriten som går att dricka...
-är du galen det där är typ en dl!!!
-ge ungen sugrör.
-blåbärssaft?
-får jag presentera dagens grotta
-får jag presentera dagens grotta
-ekar hela tiden
-ekar hela tiden
-...................
-what what in the.......butt
-butters go to your room
-Said what what in the butt......
-ooh ooh.
-Mamma mamma... what what in....
-jonaaaaas .....
-åh svider i moderkakan måste ha lakrits
-kaaapteeeenkläääniiing
-det var inte jag.
-ta godis från ett barn. Gör det!
-den här såsen var stark.  Aaaaaaagh.
-aaaaaaah.........
-men jag slog av dem -gjorde du ju inte sopa!! -jooo det gjorde jag....... -snustorrt.
-jag vill ha bröd
-Bröööööd mera brööööd.
-alltså nu snarkar du.
-jag sover inte jag vilar ögonen.

Detta är inte taget i tidsordning. Utan ett utdrag från kvällen som helhet.

En sak är säker VI har roligt tillsammans!  Älskar att vi delar samma humor *nästan* jag personligen har inte sett ett helt avsnitt av south Park, men jag ÄLSKAR alla sjuka saker som tas upp ifrån dem av just kokkisarnas riksförbund. Humor ja.... skratt förlänger livet

Och kokkisarnas riksförbund kommer leva länge.  Moahahaha!

#Truestory

Tack och bock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar