tisdag 1 oktober 2013

Varning.

Jag vill bara varna alla att jag kommer att bli dödtråkig i en månad nu.  Hård träning (kan ju tolkas på olika sätt) strikt diet (nej jag kommer inte att banta) väntar mig hela oktober. Blir invägning och mätning och förhoppningsvis ett foto och om 4 veckor får jag se om jag kommer se resultat.  Men jag tänker inte tråka ut er med den infon och all livlös föda jag kommer att smälla i mig.

  Skulle de mot all förmodan bli inlägg om detta så är det bara till de som är intresserade ni andra kan ta semester härifrån en månad.

Med lite tur så kanske livet suger och bitterheten tar över då kan det ju komma ett eller två inlägg om det. Kolla rubriken så vet ni säkert.

Just saying.....

Så känn er förvarnade. Jag känner mig taggad och livrädd. På samma gång. 

Any how... jag önskar att det fanns ett pengaträd där ute som kunde ge mig ett par bra skor som de på bilden nedan tex. Ett par träningsskor som tål att få lite stryk. Mina är inte bra. Känns ju sådär i denna utmaning. Oh well fötterna kommer ju att dö... men jag blir förhoppningsvis starkare och smalare.

Säger som spock. Live long and prosper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar