fredag 15 november 2013

Gulliga kollegor!

Jag blir så rörd och tacksam!

Jag har jobbat på outokumpu i lite över en månad nu men tyvärr så minskade tjänsten i tid och jag blev lyft därifrån av min arbetsgivare. Det är med sorg i hjärtat. För jag trivs så bra där. en arbetsplats nära hemmet och bra arbetstider.


Ja igår var min sista dag där. och de bästa av de bästa, mina kollegor kom med en tack/avskedsgåva till mig!



Hur fin är inte den här lyktan? Jag blev rörd till tårar! I tackkortet står namnen Marlene Mia Anette Birgitta och Maggan (ska dubbelkolla så jag inte glömt någon). TUSEN TUSEN TACK tjejer!!

För denna tid för gåvan och för lyckoönskningarna inför den kommande flytten. Tack för allt.
Det kommer alltid finnas en plats för er i mitt hjärta! kommer sakna er.

XoXo Mela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar