tisdag 7 januari 2014

Nytt för 2014.

Jag tänkte att denna blogg kommer/har få spotta ut en hel del av den bittra sidan jag besitter, det är ju ingen nyhet för de stackars satar som följer den.  Den innehåller ju även de sjuka saker som jag och mina lika sinnessjuka vänner gör och säger. Typ. Och eftersom den även kommer att innehålla en slags dagboksanteckningar till de jag lämnar så de kan hålla koll på mig när jag nu flyttar så tänkte jag att jag ska även införa veckans låt och film/ tv serie. Eftersom jag lyssnar på ganska mycket musik och tittar på galet mycket film och serier. Lite mest för att ventilera ut det jag hör och ser.  Sedan kan man ju hoppas att det håller med veckans..... annars får jag ta månadens då kanske.... jaha whatever. 

Så jag börjar redan nu. Med förra veckan.

Jag har snöat in mig totalt (i brist på snö då) one republic- counting stars. Wow så otippat för att vara mig och min musiksmak måhända. Men dock så bra.

Film då.... hm sett mycket kärleksdrama dravel på sistone. Behöver böla av mig lite tror jag.  Men det får nog bli.....
Remember Sunday.  Eller Crazy,Stupid, Love. Ja dom behöver ju inte vara "nya" .
Gör mig ett tattigt försök att kolla på safe haven men den är ganska tråkig och ger mig kalla kårar samtidigt, har stängt av den typ 3ggr och fortfarande inte sett färdigt den.....

Veckans Tv Serie är utan att blinka Dracula. Jag gillar verkligen den. Steampunk miljö vampyrer och oåterkomlig kärlek bla bla bla.. dravvel ja jag vet...  ;)



Ska försöka mig på att läsa hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann på jobbet, det enda stället jag kan finna ro och läsa och det säger ju en del. Men jag lovar inget *vink vink*
Inte ett jättebra tecken när man inser på jobbet att man glömt boken bara......... *suck*


Tuudiluuu. M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar