torsdag 23 januari 2014

WOW vilken dag

Igår... lämnade jag lillfis på dagis och sedan satt jag mig i bilen och körde ner till Stockholm. Där blev jag bjuden på underbar frukost, nypressad, juice, nybakt bröd och många olika pålägg ägg och kaffe.

Min mamma är underbar. Hon såg till att ta ledigt dagen till ära för att kunna umgås och vara ett stöd till mig.
Det är en mycket mysig liten lägenhet som de har, min första gång i nya boendet nämligen. Så det var spännande.

Jag åkte ner till Stockholm för att jag skulle på en arbetsintervju för första gången på 10 år! Jag var inte speciellt nervös men kände mig ringrostig. Så mycket mer säger vi inte om det ännu. Jag får svar om jag gått vidare på måndag. Spännande.

En Headhunter ringde även mig alldeles innan jag skulle in. Så nu har jag filat lite på min CV och hoppas på att det kommer duga för de som jag blivit "headhuntad" till...

Förkylningen har kommit och bitit maken i arslet och även jag känner av den. INTE lägligt kan jag meddela.

Jag älskar min bror (självklart alla tre meeen...) han som ringer och kollar läget med mig. Gjort det flera ggr måste vara ett rekord på länge, så mycket som vi pratat bara denna vecka ;) Ska bli så härligt att komma närmare mina bröder igen! Saknat er som 17!

Så bortskämd och omhuldad som jag varit denna vecka har jag nog aldrig varit med om. Ska försöka att passa på att njuta av det, men det är lite svårt för jag är verkligen inte van vi detta. så verkar jag lite otacksam är det för att jag har det lite svårt att ta in allt.. (till Gotlänningen)

och sist men inte minst! Grattis till Svägerskan Sara som fyller år idag! Hipp Hipp HURRA HUIRRA HURRA HURRA!!
hoppas min bror tar hand om dig ORDENTLIGT idag!


Veckans låtar: Seinabo Sey - Younger och Capital cities- Safe and sound.

2 dagar kvar.


Hoooolyyy Craaaaaap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar