fredag 23 maj 2014

Denna vecka del 1

ojoj...


Detta är litet av en interngrej..... Mellan mina kullor och mig.. Kan berätta att det hela började med att Andypad åt dessa till frukost och då var ju både jag och Gotland tvungna att köpa kalaspuffar med!! Nostalgi liksom. Nu äter jag dessa på jobbet och tänker på mina tjejer med ett leende.. 


Jag på jobbet skickar mina privata meddelanden till tjejorna i dalom.
Kan meddela att jag har lösögonfransar (enskilda små jävulstyg). och det var FASIKEN ingen lätt grej. Övning inför fredag då är det personalfest.
 Önska mig lycka till för det kan jag lova att jag behöver. Galet svårt.


Vi fick chili och gröna tomater av en bekant till maken.
*PANIK* jag som INTE har gröna fingrar hur ska detta gå?
omg omg omg!


Tisdag festade vi till det med jordgubbar glass och grädde till efterrätt. 
Det var vi värda efter lite slit på förskolan som hade gårdfixareftermiddag. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar