lördag 3 maj 2014

renovering!

Äntligen har jag kommit på hur jag vill ha det i hallen. det tog sin lilla stund men efter lite efterforskning på nätet så hittade jag PRECIS hur jag vill ha det.

Så jag ringde mina snickare (ok bara pappa) och frågade direkt om det ens var möjligt! hörde även med bror A och han sa att han skulle göra va jag ville ;) BÄSTA FINA BROR!
så nu jääääääklar ska det byggas. fast först ska det köpas "kök" det är nämligen det som är stommen till min hall!

Nu ska jag visa hur det kommer att bli men även visa kaoset som är just nu... Blunda ;)


japp totalt kaos. de förra ägarna tog med sig allt i hallen så den var tom när vi flyttade in. i panik ställde vi trådkorgar där och hade väl en förhoppning att det skulle bli skjutdörrar och elfa system. Det är det som jag varit totalt insnöad på tills nu... 


nu ska vi hitta de rätta luckorna dörrarna och lådor så ska det bli så där fint. 

längtar. 

XoXo Mela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar