måndag 16 juni 2014

Födelsedag skolavslutning och feber.

Efter att ha varit i Dalarna och fått mersmak av vännerna så väntade makens födelsedag
 och skolavslutning och vanlig jobbvecka.

Veckan flöt på ganska bra. Vi firade in måndag tillika makens egna dag med obligatorisk sång och present på sängen och avslutade den med två rätters på O'Learys.
Jag skippar kortet från morgonen för hans skulll ;) hihi.


Onsdag var det dags för dottern att ha skolavslutning. Jag fixade ordning henne på morgonen och åkte sedan till jobbet. Mormor och morfar mötte upp på skolan och sedan tog de henne till grönan. För att fira in sommarlovet. Hon åkte sedan till sin pappa.




Torsdag vaknade jag upp sjuk. :( ok jag mådde ganska risigt sen tisdag förmiddag men jag vaknade upp 
febrig och ont i kroppen allra helst halsen. Jag vilade mest men fredag hade jag teddy hemma.


Med facit i hand hade det nog varit bättre om han fått varit på förskolan men maken skulle på firmafest efter jobbet så jag valde att inte gå utanför dörren alls. Vi tillbringade dagen i soffan.  Spelade Lego Movie spelet och åt matlådor. Mmm inte många knop där. 

Lördag blev jag feberfri men mådde fortfarande piss och kom inte längre än till soffan då heller. Bäst översikt där... över vad som händer i hemmet menar jag då... 

Söndag mådde jag ganska bra och var rastlös in i själen.  
Så vi åkte till ikea.  Handlade garderob till lillfisen.  åt glass drack kaffe på McDonalds. 


eller ja...kaffe och kaffe... *vrider lite på mig*
Sedan blev det en shoppingtur i Nacka Forum medans maken klippte av sig kallufsen.
  
Xoxo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar