söndag 29 juni 2014

semester del 2.

Måndag morgon första riktiga semesterdagen och jag får följa med Andypad till MVC.
 för mätning och koll på panda. lyssnat på hjärtljudet *jag döööör*
sedan tog vi en egenstund på wienan med macka och kaffe. 
har jag sagt att jag älskar min vän? Att hon är min själsfrände? Jag gör det. tål att tjatas om. 

Vi är ju lite spontana av oss och det blev en snabb hämtning av sjusovaren Affie och sedan vidare till Avesta.
sedan blev vi ännu mer spontana och tog en hamburgare på donken (mcdonalds för de som inte fatta) och sedan vidare till SÄTER och hälsa på nyfödda Dexter. Eller ja han föddes den 9:e juni.
efter snabbvisit där så var vi helt slut och åkte hem och gjorde kaffe och väntade hem pojkarna som var på svedjan med farmor och farfar.
vi latade till oss beställde hem Pizza.
BEST EVER! 






Vi passar på att fortsätta träffa Dalafolk.

På tisdagen fick vi äran att träffa min bästa killkompis och tillika gudfar till min son.
 Aka Kapten och hans fina flickvän Sandra. 
Kapten hade med sig en present till sin gudson. Lego skoter. otippat? nej om det går att köpa något som är eller ser ut som en skoter så GÖR han det. just the way he is. 
Vi lunchar på Kingen och sedan åker vi tillbaks till huset och käkar jordgubbar som vi fick av paret när det kom. 2L från västerby.
DOM GODASTE SMULGUBBARNA EVER.

även Andypad och kusin Hilda kom dit.
mina bästa fina.





Sedan var det städning och hemresa.
stop på MAX 
Skönt att vara hemma igen, men det var total kaos här hemma. 

XoXo Mela





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar