söndag 29 juni 2014

semester del 3.

Hemma. Det är skönt med hemma.
 Även fast man får tvätta ihjäl sig och det känns som sakerna i kaoset ska överfalla dig vilken sekund som helst. 

Semester. Man sover bort halva dagen och är uppe alldeles för sent på kvällen...  Gött. 

Mamma ringde och väckte mig...... frågade om vi skulle möta upp henne i Sickla. Sagt och gjort. Medan maken åkte och gjorde ett ärende så tog jag barnen på bussen och åkte till Sickla. :) Hade missat det där med Sickla köpkvarter... Wow vilket ställe. Dit ska jag igen. 

hursomhelst. 


vi kollade en massa i affärer. åt lite mat/fikade och hade det ganska bra. maken kom och hämtade upp en bråkig lillfis.
Sedan gick vi till glashuset.
 SIA som hade flyttrea och när jag fick se barnavdelningen som mamma precis hade lovordat så höll jag på att dö sötdöden. 

Jag shoppade även något på cervera som jag velat haft ett bra tag. Tack för det :) 











Kvällen erbjöd Tapas middag med min familj. MIN FINA Pappa som bjöd oss allesammans.
det var riktigt gott och vi smakade av varandra..så gott det gick iaf.

:)











Sangria är bra jäkla gott. :)

Tack snälla pappa för den underbara middagen och för sällskapet. <3
Jag älskar dig. Vi älskar dig!


XoXo Mela











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar