onsdag 11 juni 2014

WEHOOOOO!!

Såhäääär coola är vi när vi åker upp till Dalarna! ;)

Kan ni fatta?
JAG HAR ÄNTLIGEN fått träffa och mysa med min fina Andypad.
Som jag har saknat och längtat efter min fina underbara vän/syster/själafräde.

Vi åkte till blge och shoppade loss på fredagen.
Gick och gick och gick åt mat sedan gick vi lite till.
Det shoppades en massa saker :) lite kläder till min blivande gudson <3 panda<3

BEST WEEKEND EEEVEEER!!!

Ok det var meningen att vi bara skulle stanna ett dygn (nationaldagen) och sedan åka hem igen. Vi var väääääligt svårövertalade att även stanna lördag, ;) måste jag säga.....
verkligen det var ett otroligt tufft beslut ;) *Ler*

Sena nätter och alldeles för tidiga mornar som starta efter kl 9 varje dag... huvva galet tidigt :P
underbart underbart underbart!

Jag älskar mina vänner.
ALLESAMMANS:
vi träffades hela kokkisfamiljen som andypad säger eller familjen annorlunda som gotland säger.....
what to say? vi är INTE som alla andra och vi trivs med det :P
Det var 2 extra medlemmar denna gång kussen Hilda och hennes karl Jirka.
*sjunger ut* Looovelyyy!
Vi träffades iaf efter att fått lov att tvångsinbjuda/sjävinbjuda alla till ekologiska Bonden... *skakar på huvudet*

vi fick iaf  efter den träffen få ut alla till v-hyttan (kokkisarnas riksförbunds bygdegård) *asg*
Vi grillade och åt mat! Nom nom nom ..

Det kan komma fler bilder av denna helg om jag kommer in på moderskeppet eller inte ;) hahahaha
måste lära mig redigera (och ta foto bättre och det fick jag lära mig lite grann nu av min fina Andypad.)
never mind... *interngrej*
Just nu får ni nöja er med min sketna mobilbilder! ;)
Barnen var iaf nöjda över helgen och de njöt och trilskades hela helgen.








Puss pådä!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar