tisdag 1 juli 2014

wow vilken dag.

Två arbetskollegor och jag tog en after work idag. Efter att kliva ut i hällregn utan paraply väntade vi in bussen minst sagt pissblöta för att sedan kasta i oss lite Snabbmat innan bion.

Vi kollade på the other woman. Skrattade så gott. Var en riktigt feel good film.

Sedan blev det hemgång. Ingen berusningsdryck denna gång.  ;)

Medan maken har semester och hade roligt med diverse aktiviteter med barnen idag.

Jag har det bra men....
Saknar min tjockis.  "Jonas kossa" önskar jag var i närheten av dig nu. Tänker på dig kära vän. 

Och Gotland som snart blir (är redan men vägrar inse det) bondehusfru aka bonnmora.  vill ligga på en filt och käka jordgubbar i solen. .......

Och min kusse Hilda ojojoj.  Mycket nytt som händer för dig nu.  miss you.

Puss på er. 

Dagens låt cosmic gate -sparks after the sunset. 

Nu ska jag ha moonday fast på en tisdag.  Teen wolf here i come..

Xoxo Mela


Sorry för den suddiga bilden..... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar