tisdag 12 augusti 2014

Stor 2 och lillfis semestervecka del 2


Torsdag:
Självfallet glömde jag min laddare och hade istort sett inget batteri under dagen så det blev inte så många kort. Men å andra sidan så satt vi vid v-hytta sjön hela dagen i blåst som nästan liknade orkaner till och från.
Jag brände mig rätt fin tack var detta. kände inte att det blev så. Riktigt dumt.
Kvällen tillbringades i v-hyttan. när jag blev insmord av Andypad med aloe vera och vi hade lite spa. Ögonbryn och fransar färgades på. Sedan gjorde vi Fredags drinken på en Torsdag.
mango passion fick hon dricka med ett alkholfritt rosé som var sjukt gott kan jag meddela.
det som blev över darack vi till Ace Ventura.. satt som ja som Ace säger Liiiike a glooove.
Chiiiiiikaaakkaaaa... *hihi*




Fredag:
Finaste Andypad Fyller år. HIPP HIPP HURRA!!
min fina och allra bästa vän. Min absoluta själsfrände. Min JÄTTEGRAVIDA gullmops.
 Jag ställer in mig som piga och det bakas tårta dukas fram och när gästerna kommit tar jag hand om disken  efter dem..
Gotland och Bonden kommer och firar födelsedagsbarnet och när de ska åka hem igen tar de med sig Lillfis.
Sen vet jag inte vad som hände? Men på nått vis så lyckas jag hamna på en biograf i blge med Andy onisen och andys lillebror.. en 3D bio The guardians of the Galaxy.
Sjukt bra film. VÄRLDENS SÄMSTA 3D glasögon. BYT system snälla biografer...

När jag kom tillbaka till Gotland och Bonden så hade hon precis nattat Teddy som inte alls ville sova. Men jag fick iaf säga godnatt och pussa på honom lite. Han hade haft en bra dag med mycket lek.
Vi vuxna satte oss utomhus och jag sleva i mig lite mat och det blev väl en och en annan öl med dessutom. Ja jag klagade inte.

Jag har blivit så otroligt omhändertagen av mina fina vänner att jag nästan är gråtfärdig bara vid tanken.


Lördag.
Vi tillbringade även denna dag med att bada och sola. Skillnaden danna dag var att Bonden och hans flickor var med oss. Teddu var jätteduktig och ville försöka simma utan simmpuffar *stolt mamma* Gick väl sådär men han försökte iaf! Alltid nått...
Denna kväll grillades det och det bjöds på oxfile minsann. nom nom nom. barnen fick även lära sig Limbo. vilket tydligen var otroligt roligt! Den kvällen erbjöd ännu mera öl när barnen nattats...





Söndag:
sorgens dag.. att behöva åka hem efter denna helt underbara vecka...
Men innan så fick Teddy rida för första gången. Och Bonden tog alla barnen och gick och fiska.. medan jag och Gotland tvättade bilarna. :D
Nu är det dags för 5 vanliga arbetsdagar sedan är det dags att åka upp igen WOOOP WOOP!!






XoXo Mela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar