måndag 29 september 2014

Finbesök!

Veckans motto!
 
 
Jag fick finbesök av kussen! Det är helt underbart att ha henne på besök!
Vi är lika galna hon och jag.
 
Med sig hade hon sin nya som jag inte fått träffa trots att de haft ett förhållande ett tag nu... TRO mig de fick höra dom pikarna ett tag...... just saying!
 
Det är skönt att jag har min kusin Hilda. Vi har en speciell kontakt hon och jag! Med henne kan jag vara mig själv helt och hållet. Det finns inga gränser. Vi bara är. Vi kan prata om allt och det känns ändå skönt att det som sägs stannar mellan oss. Oavsett! :P
Med henne är jag 100% ärlig mot mig själv! Make sense? Behövs inte jag fattar vad jag menar! :P Moahahaha!
 


 
Hildas pöjk lämnade oss för andra trevligheter.
Vi pratade och pratade och pratade sedan gick vi och la oss :P haha
 




 
Vi behöver inte mycket mer än en kopp kaffe för att bli såhär. hahaha. Fröken lagade en sjukt god paj till sen lunch och sedan....

 
Lämnade jag av kussen på bussen hon skulle på kvälls äventyr. ;)
Sedan gick jag hem till barnen och kollade på film. Två stycken för att vara exakt!
Lillfis fick välja och det blev Dumma mig 2 *I LOVE IT* och Frost..
*vill du ut och leeeekaaaa?*
 
mm jag vet...
 




På söndagen släppte vi av kussen och pöjken vid buss stationen och hämtade upp en förbipasserande Duracell för att sedan bege oss till Naturhistoriska museumet. Vilken härlig dag det blev.
 
 Vi kollade på cosmonova
 

och tittade sedan på resten av museumet. Vi åt lite lunch och vi hade sjukt kul. Vi var dessutom GAALET trötta när dagen börja närma sig sitt slut.
Nöjda och trötta :)
 

 
XoXo Mela



 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar