torsdag 4 september 2014

Med vinden i mitt hår.

Däckad var ordet. Sjuk i dagarna 2 så står jag äntligen på fötterna igen. Fått på mig ett ansikte (smink) och i mig lite energi och känner att det är dags att ta nya tag.

En kick kan vara att jag ska åka till mina kära underbara kokkisar denna helg. Så jag har inte tid att vara mer sjuk nu. 

En annan kan vara att när jag ställde mig på vågen så visade den 64 kg.  Jag är sakta på väg neråt och nu ser jag faktiskt resultat också.  Magen börjar bli plattare. Det gav självförtroendet en jädrans skjuts.

Annars så mår jag bra. Står fast i mitt beslut och det känns bättre för varje dag.
Allt funkar just nu.

Det är mycket annat som händer med men jag låter det få vara privat.  Ett tag till. Ska nu sätta mig och ändra om lite info. Och laga mat. Och packa inför helgen. 

Det kommer inlägg om helgen med min provdykning som jag helt glömt att dokumentera, så håll till godo!

Den som väntar....

XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar