måndag 20 oktober 2014

Helg och 30 års fest!

Ja helgen startade utan att jag visste var jag vare sig skulle ta vägen eller göra. Det var inte riktigt med i planeringen, som alla (ja okej de flesta) vet när det gäller mig (egentligen min familj) så blir det sällan som det planeras. Iallafall så landade jag hos en av mina bröder och sambo, De själva skulle iväg på middagsbjudning.
Så jag fick hela lägenheten för mig själv.

Jag kan faktiskt inte minnas när jag hade egentid med en tv med många kanaler att välja mellan sist...
Jag beställde lite hämtmat öppnade en öl och satt mig i deras soffa. Just då och där var det nog ganska märkbart för mig att jag inte har så många vänner som jag umgås med på frititiden här nere. Jag har liksom hela min vänskapskrets kvar i Dalarna. Jag måste helt enkelt försöka hitta någon med gemensamma intressen här nere. Borde inte vara svårt.. ;) men med facit i hand så var det riktigt skönt att få denna egentid. Jag behövde det :)



Jag hade sällskap av två skygga varlesen som jag nästan inte såg nånting av på hela kvällen!

 
 
lördagen utnyttjade jag mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent och köpte mig ett par byxor som inte ramlar ner för omväxlingens skull :D eller ja det blev 2 byxor och en tröja för att vara exakt!
 
Sedan begav jag mig hemmåt och började att göra ordning mig för kvällens firande.
Jag skulle fira kära grannen och tillika Teddys bästa väns mamma som dagen till ära fyllde 30!
 


kvällen ebjöd middag på Restaurang Habibi med vin och efterrätt samt champagne.

 

 
Skuggsidan kom dock och gjorde mig lite ledsen i ögat. Min telefon åkte i golvet och efter det så fungerade inte min lcd display längre. så inga fler kort! och ingen mobil :(
 
 
Det blev en väldigt blöt kväll. Jag har då minsann aldrig blivit så uppvaktad heller vilket är både på gott och ont i mitt fall. Jätteroligt med bekräftelsen men samtidigt obekvämt i vissa situationer.
Jag hade iaf galet roligt. Jag drack nått glas för mycket och det blev så sent att det var väldigt tidigt när jag kom hem. :P Jag var helt död dagen efter. Länge sedan jag mådde så dåligt och var så trött. och med lite diciplin hädanefter så ska jag inte behöva uppleva det igen *asg* 
 
 
Jag börjar bli för gammal för detta! :P
 Anyway!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
XoXo Mela
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar