fredag 5 december 2014

Årets julkalender och inför julfest.

Jaha nu har det gått nästan en vecka med julkalendern. Jag gillar den. Men min lillfis var verkligen inte intresserad alls i början. Idag först vände det. eller snarare igår när han fick besked att vii inte skulle hinna titta på det och får kolla på det dubbelt idag istället!

 
Idag var det första dagen som vi tittade på morgonen. och dubbelt dessutom. Vi kollar på nätet så därför kan vi välja själv när vi vill se den. :D yey!! Det var väldigt mysigt att slå igång den i mörkret till halvtrötta barn. Lyssna på medan man gjorde sig iordning!
 
Ikväll så smäller det till med Julfest på jobbet! Igår var jag sjukt otaggad. Tills min fina vän Leo som jag och barnen hälsade på efter jobbet igår började med att vi skulle ha en tävling, och lassade sedan ur sina klänningar (hon har en antal) ur garderoben och involverade barnen till att rösta fram vilken klänning som jag skulle bära. HOLY CRAP!
 
Ja vad ska man säga!?! sitter med en blåsa bakom mig och ett par högklackade skor, väntar på att få kasta på mig lite extra smink och en underklänning som klämmer in allt överflöd :P haha
Det blev en halv kort svart klänning och svarta klackskor! Ja du läste rätt jag kommer att gå i högklackat och kort klänning. *jag vet inte vad som hänt med mig* Jooo det vet jag Leo har hänt med mig*
 
 
 
Leo DU är det bästa som finns här nere! Love YOU bajbi!  Föräver ;)
 
Bilder kommer förhoppningsvis! ;) på måndag!
 
Tills dess får ni ha en underbar helg! Det ska då jag försöka med. Woop Woop!
 
Party party!
 
XoXo Mela
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar