tisdag 23 december 2014

Dan före dopparedan!

Tänk att imorgon är det julafton. Jag får nästan träffa hela familjen/släkten och umgås med de finaste som finns.

Det som saknas förutom min Bror A och Frida *bläh för er som solar på julafton* är snön. Den är verkligen saknad. Man kan ha så mycket roligare vintertid om det bara fanns snö. Jag längtar efter pulkabacken. Samt all annan snölek.

Men trots denna brist så känns det ändå som om det kommer att bli en bra ledighet. Har sakta börjat inse på fullaste allvar hur lyckligt lottad jag är.
Min dotter är hos mina kära och fina vänner och har det så bra att det känns in i min benmärg. Får bilder och uppdatering om läget mest hela tiden. Sonen är med sin pappa och har det precis lika bra han.

Själv sitter jag på jobbet och längtar efter Duracell som kommer ikväll och hämtar upp mig med en fullproppad bil. Själv har jag dessutom packning för ett helt harem. Galet heeelt galet!
men jag längtar tillbaka till Dalarna. Tror att det är det som gjort mig på så sjukligt bra humör dessutom. Att jag fått varit där och laddat mina batterier. Myst med barnen, mamma och pappa och Duracell. <3 Träffat om än snabbt vänner. Life is good! Hoppas den här känslan håller i sig nu.






GOD JUL! /Mela






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar