fredag 12 december 2014

vändning!

Tänk vilken vändning en dag kan få. Från att börja med bläh! till att avslutas med wow.

 
 
 

Dotra kom till mitt jobb och sedan åkte vi till Fredhäll och mamma/mormor. För att åka vidare till Barkarby för att handla lite ytterkläder! Barkarby är det enda stället i Stockholm som har butiken som
vi skulle till denna gång!

Det handlades underställ. fleeceset (mellanlager), vinteroverall och vantar till lillfis. Underställ, (skid)halsduk och skidbyxor till Affie. Jag unnande mig en mössa och halsduk (skid)

Vi blev medbjudna till äldsta lillebror och sambo på fonduemiddag i deras nya lght. VILKEN UNDERBAR lght! Jag blev helt salig!
Mycket mysig kväll mycket god mat där bror hade slagit bearnaisen själv och så galet gott det är med fondue! Måste göras igen. Jag ska införskaffa en sådan. Yup!

 


 
Det blev alldeles för sent för en torsdag med skola efter, men det var värt det i alla lägen. Både jag och Affie var glad själar när vi la oss för natten. Det togs även några viktiga beslut ang högtiderna så jag känner mig nöjd! Mysigt att få umgås lite med bror och föräldrarna. Inte allt för bortskämd med det.
 

 
 
XoXo Mela
 
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar