torsdag 5 februari 2015

Lite avtrubbad!

Just nu känns det som jag klivit in i en vägg! kanske lite därför som inläggen här har uteblivit!
Men jag mår ok. Det är saker som kommer över en ibland bara. som jag måste ta tag i. Mina inre monster osv...

HURSOM!

Veckan gick snabbt fram. Vi hälsade på Leo och hörde hur hon haft det på sin resa över jul.
Teddy fick även leka med sin kompis Felix inte mindre än två ggr på veckan.
Vi startade måndagen med att Teddy fick välja middag och det blev självklart Pannkaka! Alltid!




Fredagen kom till oss och det gjorde även Mr.D, Lite fredagsmys med film. Som vanligt ville barnen (ja mr.D inräknad) inte se samma sak, inte heller samma som mig! Att prova nånting nytt är ju skrämmande eller nåt sånt!?! Så medan de tittade på Monsters VS Aliens (för femtielvfte gången) satt jag tillsammans med dem i soffan och uppdaterade min project life planering! win win!! och lite vitt vin. 3 apor! all good!

På lördagen tog vi oss till sickla. Skulle kolla om det gick att klättra på drop in. Men det gjorde det inte, det var fullt. SÅ det var lite trist! Så vi gick in på museumet alldeles bredvid.



Vi fönstershoppade åt sushilunch och försökte fördriva tiden med att fönstershoppa lite till och sedan fika för att sedan få kliva in på bion och kolla på Big Hero 6 3D
En liten annorlunda Disney film. Där man får känna en bergochdalbana i känslor och hur lätt det är att förälska sig i en liten eller i detta fall ganska så stor känslig robot! se den. Jag fick mig att par goda skratt nån fällande tår  på köpet!



Söndagen tillbringades hemma, Barnen experimenterade med Mr.D och jag städade och planerade pyssel.. inte vidare aktiv dag direkt!





 
Men vi var alla trötta.


XoXo Mela
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar