fredag 13 mars 2015

without you I would be lost!

veckan har enbart handlat om att mysa med barnen. Den första halvan iaf!

Utan min stjärna på himlen skulle veckorna bli ganska trist och grå. Jag blir bortskämd utan dess like av min fina vän! Jag är där galet tidigare än vanligt och springer på denna gobit: Eos coconut milk
Kunde inte hålla fingrarna i styr var tvungen att köpa!


Veckans vardagswow.

Jag och Leo möts inne i stan för att vi ska på en lättare pedikyr/fotvård.


 
Det slutar inte där. Vi ska ju även äta mat och tanken var att vi skulle göra lättare plockmat och dricka lite vin. Men det ändrades snabbt och blev att vi beställde hem från mat från restaurangen Shanti. Det var ganska lång väntetid så jag tog en öl medan vi väntade.
 
 
 
 
När vi kom hem och bokstavligen kastat i oss maten, vi var hungriga, kom Affie dit efter att ha haft en kompis hemma.
Leo började att vika tvätt och packa inför en kommande resa. Jag blev påkastad kläder och skor som jag tydligen ska ha på de bravader jag kommer uppleva till helgen! *mer info kommer sedan*
Sedan höll jag på att somna klockan var gansak så mycket. Tiden liksom rinner iväg när man umgås med Leo! <3
 
Idag ska jag på AW med kollegor och sedan ska jag hälsa på barnen som är hos sin mormor och morfar!
 
 Jag längtar efter min fina Mr.D vi träffas alldeles för lite! :/ Men å andra sidan så kommer vi göra saker som andra bara drömmer om :P Bara att bita ihop och göra det bästa av soppan! ;)
Du finns i min tankar älskling. 24/7..
 
 XoXO Mela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar