onsdag 10 juni 2015

#Crap

Igår var en dag som vara ganska så dålig! Men samtidigt ganska ok.
Jobbet funka som vanligt. Fick prata med min fina Andypad helt underbart att få höra hennes röst! Stort plus.

Stressad från jobbet för att hinna med ett inplanerat möte. Missar bussen  som stänger dörren rakt framför näsan på mig. Blir därav försenad till mötet.

Mötet var omtumlande och med mycket känslor. Men jag tror att vi är på rätt väg nu. Jag hoppas det med hela mitt hjärta. Kände mig som en uttorkad trasa efteråt.
Tog en fika med dottern och vi pratade ut lite mer. Ganska befriande. Hon skulle sedan vidare för att hjälpa till med att servera på niornas bal och skulle sova över hos en kompis efter det.

 
Kan meddela att hon gör den där minen med flit! Satt så jättelänge innan jag tog kortet! hahaha


 

Efter det åkte jag hem. Själv. igen.. Försökte plocka upp lite saker, rörde mest bara till det. Tvättade. Mycket tankar om framtiden, dottern, Lillfis. Saknaden av vänner. inre stress. Eldade lite. 
 
Fick även reda på sommarfesten aka Bondefestens datum och började att smida planer med mina musketörer. Vi är ju dom tre musketörerna. :D Kommer bli roligt. Längtar redan. Planerna dom är hemliga än så länge...
 
Kvällen slutade med att bråka med kaminen och försöka få igång en vettig eld för att få upp lite värme i huset. Vi är i Juni nu, det ska vara sommarvärme ute inte jag-fryser-ihjäl-kallt! fick även ett kort samtal med Mr.D. Känns jobbigt att behöva vara ifrån varandra så länge, även att inte kunna föra vettiga konverstioner. Har blivit sena samtal på sista tiden och då är man för trött för att prata om det man kanske skulle behövt. Känns tråkigt. Men jag vet att det är så det är. och jag får försöka vänja mig även om det inte alltid är så roligt.
 
För övrigt så känner jag mig ganska ensam igen, Saknar mina nära och kära. Men det är samtidigt ganska skönt att vara själv och bara ha sig själv att tänka på. Helgen som kommer kommer bestå av att bara samla krafter och försöka hitta tillbaka till mig själv igen.
 
XoXo Mela
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar