fredag 7 augusti 2015

Snart helg!

Det ska bli skönt att få vila tankarna på nått annat än det som jag tänkt på, på sista dagarna.

Jag mår bra! eller det var att ta i. Jag mår bättre. Jag kommer att må bra när jag har de som alltid är saknade hos mig! Så är det! När jag vet att de är trygga och har det bra!
Kommer alltid att vara halv utan dem.


 
 
Annars så ska jag sluta tänka så förbannat och handla istället. Steg ett kommer börja nästa vecka. Sen är det planering för resten. ja alltså jag har ju inte kommit på allt jag vill här i livet, jag får testa mig fram. och kolla alternativ.

Snart är det helg! Denna helg ska jag återigen åka till annan ort!  Förhoppningsvis så går planerna igenom och då är det dykning och Mc åkning på schemat.

Sedan ska jag även få träffa min fina vän igen. Att vara utomlands i över en månad är fan inte Okej! Allra helst om jag inte är med! :P


Jag tror på en bra helg.. den starta med ett brandlarm som heter duga..
och förhoppningsvis somnar jag tryggt bredvid någon jag tycker mycket om inatt.


XoXo Mela



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar