söndag 27 december 2015

svisch svosh time flyes by! v44-52

Hänt mycket och ingenting! Har som sagt haft ledigt från min blogg och tekniken har inte varit med mig!


Gör några notiser om vad som hänt, lite extra minnesvärda saker! :D typ! inte helt i tidsordning heller!


* Jag har blivit FASTER! Till en liten fin Ellen! Men eftersom jag var sjuk och kunde jag inte träffa henne förrän en månad senare! Dessutom i samband med att vi var på Comic con Gamex!
jag och Teddy klädde ut oss och åkte dit!





 


* Flyktingar strömmar in i Sthlm, min fina vän Hassan är akutsjukvårdare och var där och hjälpte till!



* Jonas åker på en lunginflammation. Är ordentligt sjuk. Vi, Ekologiska bonden samt Gotland åker till Örebro i ilfart!


 



* Rasmus föds på Fars dag! Lycka. Min gudson har fått en lillebror!





* Bilen är galet trasig. Bläää! Bästa saabkillen fixar och min pappa! Bästa dom!


* En stund med Affie är aldrig fel! *shoppar*

 


* Glöggmys



* Jonas köper den största stjärnan han ser! Adventsbelysningen är uppe!



 * Jul fest och jubileum 100 ÅR på jobbet!
Teddy blir sjuk och får passning av min mamma!

 




* Jonas rakar av sig skägget! men det hann växa ut innan jag fick "känna" av det!




* Jonas köper förvaring till huset så han ska få plats till nästa år! Han bryter dessutom lilltån! *oops*

 






* Lucia firande med Teddys skola!


 


* En helg med de bästa och i  badunna i Nås!

 

 
 



 


*



* Hassan är en fin vän! Han kommer och fikar på jobbet! och jag hälsar på honom på dykcentret! en sann vän som jag kan prata med allt om!

 



 * Fint meddelande från en dotter på vift!



* Julmarknad och skridskoåkning i Kungsträdgården!


* Duktig kille bygger själv av delar från andra lego kit!
 
 


* Finaste julpyntet!

*Det här med julgranspynt! Gissel!!






 
Man kan jobba på julledigheten med ett glas vin i handen. Tydligen!!




*ÄNTLIGEN SNÖÖÖÖ



 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar