torsdag 29 september 2016

Ellen 1 år och tillskottet Freja!

Min brorsdotter fyller ett år. Helt otroligt vad tiden går fort. Självklart blev det kalasfika. Ellen hade på sig en underbar tröja som hennes duktiga mamma Sara stickat åt henne och en urgullig tyllkjol.
Ellen är väldigt förtjust i Teddy. Deras kärlek till varandra lyser när de träffas och Teddy är supergullig med henne. Kusinkärlek på hög nivå.




 
 
 
 
 

Ellen fick en prinsesskrona (alla prinssessor måste ha en krona) av oss och pyjamaser det var tydligen en bristvara hos henne. Prinsesskronan var populär men inte så mycket att ha på sig, roligare att hålla i den och titta på den. Fasters stora sessa. Lilla busfru och underbara tre-äpplen-höga ettåring. GRATTIS på DIN födelsedag. Hipp hipp HURRAAA!!



 
  
 


 Pappa Chrille (min bror) hade bakat tårta och det är klart att man ska få en prinsesstårta på sin födelsedag. Det tändes 1 ljus och vi sjöng. Tror att hon blev lite förbryllad men hon satt i mitt knä och åt tårta efteråt. Kan ha varit för att jag hade Teddy bredvid mig hehe


 
 

 

 Jag fullkomligt älskar när vi träffas hela familjen och detta är ju verkligen ett tillfälle att få göra det. Hela familjen var samlad, och vänner. Jag fick dessutom äran att träffa nyaste tillskottet i familjen. Jag har varit sjuk på sista tiden och inte kunnat träffa henne ännu. Ytterligare en flicka till klanen. Bror Drejsa och Fridas Lilla (tjockis) Freja som jag valt att censurera på bild. Jag är världens lyckligaste faster.






Lilla Freja kom till världen den 11 september, hon var 3420gr tung och 51 cm lång. Välkommen till familjen annorlunda. Du kommer bli bortskämd och jag kommer att vara där för dig för alltid. Att få hålla dig i armarna för första gången var ren och skär lycka. Fasters lilla sessa.



XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar