fredag 30 september 2016

Höst och Halloween

Min lilla kille (som inte är så liten längre) har haft det ganska tufft den sista tiden. Jobbigt att mamma mår dåligt och tråkigt som fått varit med på en massa renoveringar. Som tur var så har han den ABSOLUTA BÄSTA GUDMODERN i helaste världen. Hon tog sig an honom som bara hon kan och han hade inte tråkigt många sekunder. Mys i massor. Sen att bli bjuden på en massa friterad mat en hel helg. Mums








Jag och Andrea tog en snabb tur in till stan  och då passade jag på att tända några ljus på mosters och farmors grav. Visa att dom finns i mitt hjärta. Saknar er.







Frisk höstig dag. Vi tar en promenad och leker lite löven samt spelar fotboll. Rensa tankarna lite. Sen in i värmen och göra egen pumpa! Den uppskattades.















 

 



 






Tacksam för dig min finaste sytrami, vad skulle jag gjort utan dig en svår helg som denna. Jag och Theo är dig evigt tacksamma att du finns. Du förgyller allt! Bara genom att finnas till. Dina kramar din värme din styrka och engagemang. Jag älskar dig!







XoXo Mela
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar