söndag 27 november 2016

Första advent 2016

Hörde jag Lekland? Efter att ha haft en mindre rolig tid med barnen som bara fått hänga med på renoveringen av mamma och pappas lägenhet så bestämde vi oss för att faktiskt göra något roligt med dem för en gång skull. SÅ vi åkte till Exploria i Botkyrka. En liten ministad och lekland i ett. Ganska dyrt men det var det värt! typ...

Dinosaurieandet var det garanterat överpris på och maten var ännu dyrare men vi ville verkligen bara ha det bra. Stort lekland med många saker att göra så vi sprang och busa så mycket vi kunde.






































Kvällen avslutades hemma med glöggfika som hör till första advent.. tände ljuset och njöt av lugnet en liten stund. sedan var det bara att försöka pynta jul. Ja nu tycker inte jag och Jonas att det är samma sak eller rättare sagt vi tycker olika om vad som är fint. Men jag ger med mig, han få pynta som han vill. jag är bara glad att vi har pyntat lite. Försöka hitta julstämningen.  




XoXo Mela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar